Inchiriaza-ti proprietatea in siguranta
ai Comision 0 la semnarea contractului

Obtii expunere maxima

Ai la dispozitie cel mai performant sistem de marketing si publicitate imobiliara din Romania.

Alegi cel mai bun chirias

Vom viziona proprietatea impreuna cu fiecare potential client si vom alege impreuna cel mai bun chirias. Fara comision de intermediere.

Stai fara griji

Ne vom ocupa de managementul proprietatii tale rezolvand orice situatie ar putea aparea in cel mai scurt timp.

Contractul de Administrare a Proprietatii

Ai nevoie de un chirias serios? Suntem aici pentru tine.

Contractul de Administrare a Proprietatii consta in încredintarea gestionarii unei proprietati pentru inchiriere unui mandatar, Agentia Imobiliara. Este solutia ideala pentru proprietarii care doresc sa-si maximizeze investitia, cu implicare minima în interactiunile administrative sau de alta natura cu chiriasii sau terte parti.

Avand mai bine de 5 ani experienta in administrarea proprietatii, depunem toate eforturile pentru gestionarea cu succes a apartamentelor, caselor idividuale si a cladirilor mici. Ne ocupam de tot, de la A la Z in locul dumneavoastra. Oferim solutii complete atunci cand vine vorba de procesul inchirierii, gestiunea financiara sau mentenanta proprietatii dumneavoastra.


Contacteaza-ne!

Pasii de urmat pentru o inchiriere profitabila

Pasul 1: Stabilirea pretului optim

Cautarea si selectia chiriasilor, inventarul, colectarea chiriilor si plata taxelor, reparatiile curente, etc ...: gestionarea eficienta a unei proprietati nu se face cu jumatati de masura! Este nevoie de disponibilitate ridicata, implicare puternica si cunostinte fiscale si juridice. Pentru a avea succes, totul porneste de la determinarea corecta a valorii chiriei. Un aspect in general adesea neglijat de proprietari. Si care poate aduce mari pierderi. In cazul în care pretul chiriei este supraevaluat, perioadele lungi de neocupare pot afecta negativ rentabilitatea financiara a proprietatii ... Pe de alta parte, în cazul în care proprietatea este subevaluata, pe termen lung pot rezulta diferente de ordinul sutelor sau miilor de euro.
Pentru a evalua un pret corect al chiriei, VIB Imobiliare va va pune la dispozitie un studiu de piata pe care il vom realiza tinand cont de calitatea proprietatii, pozitionare, facilitatile zonei, pretul real al proprietatilor comparabile, si altele.

Pasul 2: Gasirea un chirias in cel mai scurt timp posibil

O proprietate goala este doar o locuinta care costa in loc sa aduca profit, deoarece vor trebui platite cheltuielile cu intretinerea, utilitatile si taxele. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca in timp, o locuinta nelocuita se deterioreaza. Gasirea rapida a unui chirias este pur si simplu cruciala pentru a avea o rentabilitate ridicata.
Pentru a va ajuta în gestionarea proprietatiii dumneavoastra, puteti solicita ajutorul unui agent imobiliar. Expertiza unui profesionist imobiliar este utila pentru a selecta candidatii potriviti pentru închiriere si de a gestiona vizitele. Vom stabili impreuna profilul chiriasului cel mai potrivit pentru proprietate, iar agentul va fi cel care va gasi candidatul care sa corespunda din cat mai multe puncte de vedere criteriilor dumneavoastra. Gestionarea proprietatii implica faptul ca agentul este responsabil pentru promovarea proprietatii si programarea/realizarea vizitelor. Decizia alegerii celui mai bun candidat apartine insa proprietarului.

Pasul 3: Reducerea riscului de neplata

Selectarea unui chirias cu venituri suficiente si/sau garantii financiare solide reduce în mod evident riscul de neplata. Dar nu il elimina complet, deoarece nici chiar cel mai "bun" chirias nu este intotdeauna la adapostul dezastrelor financiare iar garantia platita la inceperea contractului de inchiriere nu acopera întotdeauna integral pierderile.

Pasul 4: Contractul de închiriere si procesul verbal de predare-primire

Contractul de închiriere reglementeaza relatia dintre proprietar si chirias (LOCATOR/LOCATAR). Contractele de inchiriere se incheie de regula pentru o perioada de minim 1 an. Este foarte important ca ambele parti sa cunoasca fiecare clauza a contractului. In egala masura, o importanta deosebita trebuie acordata redactarii procesului verbal de preare-primire. Acesta trebuie sa fie efectuat inaintea predarii cheilor catre chirias. Pe baza procesului verbal de predare primire se va evalua starea proprietatii la începutul si la sfârsitul contractului de inchiriere, se va determina daca sunt necesare reparatii, si de asemenea care sunt cele care vor trebui suportate de catre chirias.

Pasul 5: Gestionarea efectiva a proprietatatii

Predarea cheilor viitorului chirias reprezinta începutul contractului de închiriere. Gestionarea zilnica a nevoilor chiriasului, plata intretinerii si a facturilor de utilitati, remedierea micilor defecte ce pot aparea, plata taxelor si impozitelor, verificarea priodica a starii proprietatii, igienizarea locuintei inainte de inchiriere, etc ... a fi proprietar presupune a fi disponibil in orice moment. Din dorinta de a evita stresul si pentru a se putea dedica activitatilor profesionale si familiale, multi proprietari prefera sa incredinteze gestionarea proprietatii lor unor profesionisti.

De ce cu VIB Imobiliare?

Pentru ca nu percepem nici un comision la incheierea contractului de inchiriere. Din momentul in care ati semnat un contract de reprezentare cu un profesionist VIB Imobiliare, la incheierea contractelor de inchiriere nu veti plati nici un comision, indiferent daca e vorba de prelungire sau de contract cu un chirias nou.

Pentru ca avem cel mai bun sistem de marketing si publicitate online. Realizam fotografii si prezentari profesionale pentru toate proprietatile pe care le reprezentam. Totodata, de-a lungul timpului am stabilit parteneriate de colaborare cu cele mai bune 15 agentii imobiliare din Bucuresti. Odata preluata in sistemul VIB Imobiliare, oferta de inchiriere va fi trimisa aproape instantaneu si catre acestea.

Pentru ca stim sa gasim si sa selectam cel mai bun chirias. Vom verifica bonitatea fiecarui potential client interesat si il vom alege impreuna pe cel care va corespunde din toate punctele de vedere asteptarilor dumneavoastra.

Pentru ca lucram doar cu cei mai buni. In cei 12 ani de activitate am dezvoltat relatii de colaborare cu profesionisti din domenii variate: renovatori, design interior, producatori de mobila, curatenie, avocati.

Pentru ca privim relatiile de afaceri cu clientii nostri (proprietari sau chiriasi) pe termen lung, bazandu-ne pe incredere si respect absolut.

Asistenta legala

  • elaborarea contractului de inchiriere
  • semnarea contractului de inchiriere
  • semnarea proceselor verbale de predare-primire
  • obtinerea certificatului energetic
  • inregistrarea contractului de inchiriere la administratia financiara
  • plata impozitului anual catre DITL
  • incheierea/reinnoirea asigurarii proprietatii
  • consultanta legala pentru infiintarea de firme, reprezentati fiscali (NIF), cadastru, etc
  • consultanta legala pentru rezolvarea situatiilor de neplata

Managementul proprietatii

  • colectarea chiriei si depunerea acesteia in contul proprietarului
  • verificarea periodica a starii proprietatii
  • colectarea si plata intretinerii si a facturilor de utilitati
  • mentinerea bunei relatii cu chiriasii
  • rezolvarea tuturor situatiilor neprevazute, 24/24
  • supravegherea reviziilor instalatiilor termice/electrice
  • vizitarea proprietatii impreuna cu potentialii chiriasi
  • predarea proprietatii noilor chiriasi
  • istoricul incasarilor, platilor si tuturor cheltuielilor

Mentenanta proprietatii

  • pregatirea proprietatii pentru inchiriere: igienizare, curatenie, etc
  • reparatii si renovari interior/exterior
  • reparatii si intretinere instalatii termice si sanitare
  • reparatii si intretinere instalatii electrice
  • montare sau reconditionare parchet/dusumele
  • design interior
  • estimare buget necesar mobilare/utilare proprietate
  • supravegherea lucrarilor de renovare/intretinere/mobilare